Mečíkářské desatero výmluv, narcismu a alibismu.

26.11.2016 19:50

 

 

1. Pokud se mi pěstitelsky letos nebude dařit, bude to špatným počasím.

2. Návštěvníci výstav anketní lístky stejně vyplňují neobjektivně.

3. Tenhle pěstitelský postup kolegy vypadá logicky, ale ona je to stejně zase jen zbytečná práce navíc.

4. Mně ty nejlepší gladioly vždy vykvétají v pondělí po výstavě.

5. Nejlepší gladioly nechávám ke křížení, na výstavy beru jen ty s horšími parametry.

6. Prostě má lepší pěstitelské podmínky, než já.

7. Je to jenom náhoda, že mu na výstavu vykvetly zrovna takové krásné gladioly.

8. Ačkoliv si z výstavy nevezu žádné ocenění, jsem to já, kdo tam dovezl nejlepší klasy, a kdo by to uměl nejobjektivněji vyhodnotit.

9. Mnou vyšlechtěné gladioly jsou ty nejlepší, ostatní šlechtit stejně neumí.

10. Je to vůl, proto i jeho gladioly stojí za hovno.